Veelgestelde vragen

V: Is de prijs op uw website de echte prijs, waarom is deze veel goedkoper dan de marktprijs?

A: We beheren ons bedrijf met lagere overheadkosten dan een winkel. We hoeven niet veel verschillende afdelingen in dienst te hebben en hoeven niet de hoge kosten te betalen voor reclame, het huren van een winkel, het vragen van een ander team om aanpassingen enz. Wij zijn de grootste professionele fabriek in onze stad en onze klanten kunnen rechtstreeks bij onze fabriek bestellen . Omdat we deze kosten niet hoeven op te vangen, kunnen we de besparingen doorberekenen aan onze klanten.

V: Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
A: Door een account bij Onze winkel aan te maken, kunt u sneller winkelen, de status van uw huidige bestellingen volgen, uw eerdere bestellingen bekijken en productrecensies schrijven.

V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik weer inloggen?
A: Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u via e-mail een nieuw EENMALIG wachtwoord aanvragen. Vul gewoon uw e-mailadres in op de inlogpagina en het wordt naar u verzonden.

V: Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
A: Klik op de knop "Uw account" bovenaan elke pagina. U kunt een adres wijzigen of toevoegen, uw wachtwoord wijzigen en uw bestelgeschiedenis inzien.

V: Welke betalingswijzen accepteert u?
A: We accepteren momenteel Visa en MasterCard. Betalen met een creditcard is veilig, gemakkelijk en handig in onze winkel, een snelle, veilige en gemakkelijke manier om bij ons te bestellen.

V: Is het veilig om op uw site met een creditcard te betalen?
A: Secure Sockets Layer (SSL) -certificaat is de standaard beveiligingsvereiste voor e-commerce en andere online transacties. Een SSL-certificaat combineert codering om informatie te beschermen terwijl het over het internet reist en identiteitsinformatie over de eigenaar van het certificaat om te beschermen tegen fraude. Onze winkel maakt gebruik van een beveiligde server met 256-bit SSL-codering om het hoogste niveau van beveiliging van uw persoonlijke gegevens te bieden. Het product dat in onze winkel wordt weergegeven, betekent dat onze identiteit is geverifieerd en dat we de rechtmatige eigenaar en exploitant van onze website zijn, waardoor fraude wordt voorkomen.

V: Mijn kaart werd niet geaccepteerd als betaalmethode, hoewel deze is uitgegeven door een van de bovengenoemde internationale organisaties. Waarom?
A: Redenen voor een afwijzing kunnen zijn:
(a) Onvoldoende saldo - het is nodig om uw account te belasten of om de huidige kredietlimiet te verlengen;
(b) Uw kaart staat op een "zwarte lijst" - de kaarthouder heeft gerapporteerd als gestolen, verloren of geblokkeerd;
(c) De kaartuitgever autoriseert geen e-commercetransacties - er moet contact worden opgenomen met de uitgevende bank en gevraagd worden om deze service te activeren. Dit kan natuurlijk ook worden geverifieerd wanneer de klant een bepaald type kaart kiest, omdat er enkele banken zijn die dit soort transacties niet toestaan;
(d) Er kon geen contact worden opgenomen met de bank die de kaart heeft uitgegeven en de gedefinieerde "stand-in" -limieten staan ​​geen e-commercetransacties toe of er is een specifieke maximale waarde van de transactie. U moet de ondersteuningslijn van uw bank bellen met behulp van de telefoonnummers die op de achterkant van uw creditcard / betaalpas zijn afgedrukt. De bank die uw kaart heeft uitgegeven, is de enige plaats waar realistische informatie over het transactie-incident te vinden is.

V: Hoe te doen als ik vragen heb over de betaling?
A: Stuur ons een e-mail als u vragen heeft over uw betaling. Vermeld a.u.b. uw bestelnummer, e-mailadres en uw naam.

V: Hoe kan ik een bestelling annuleren?
A: Als u de bestelling die u plaatst niet wilt, moet u binnen 6 uur contact met ons opnemen, zodat we dit voor u kunnen doen. Er zijn annuleringskosten van 15% van toepassing. De meeste bestellingen worden binnen 1-2 dagen na de besteldatum verzonden. Verzonden bestellingen kunnen niet worden geannuleerd.

v: Hoe snel verzendt u bestellingen nadat ik ze heb geplaatst?
A: Het is ons doel om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We zullen de goederen binnen 48 uur na ontvangst van uw geld leveren via EMS, TNT, DHL of UPS. Meestal verzenden naar de VS 5-7 werkdagen nodig, Frankrijk 6-8 werkdagen, Australië 5-6 werkdagen, Canada 6-8 werkdagen en Spanje 6-8 werkdagen. Als u dringende verzendbehoeften heeft, neem dan contact met ons op via e-mail. Of kies uw favoriete snellere express.

v: Kan ik korting krijgen als ik meer bestel?
A: Ja zeker! Meer aankopen is altijd welkom! Neem contact met ons op met meer details zoals stijlen en hoeveelheden, zodat we u na korting de beste prijs kunnen aanbieden.

V: Slaat u mijn creditcardgegevens op?
A: Nee! Voor kaarten die zijn uitgegeven onder VISA, wordt de kaartinformatie rechtstreeks verwerkt door de systemen van de bank, via onze siteservers, waarbij alle transactiegegevensstromen worden beveiligd met behulp van de nieuwste beschikbare technologie.
Voor kaarten die onder andere organisaties zijn uitgegeven, wordt deze informatie gecodeerd met behulp van eigen coderingsalgoritmen en opgeslagen in omgevingen zonder enige online of externe toegang. De informatie wordt alleen bewaard voor de tijd die nodig is voor het geval de kaarthouder een terugboeking aanvraagt.

V: Wat is uw privacybeleid?
A: We hanteren strikte privacyprocedures voor uw persoonlijke gegevens en delen of verkopen uw persoonlijke gegevens aan niemand. We verzamelen alleen informatie die nodig is om te bestellen, zoals bedrijfsnaam, contactnummers en verzendadres, evenals betalingsinformatie (hoewel niet online).

V: Kan ik het product retourneren en mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben over het product?
A: Ja, dat kan. We hebben een gegarandeerd retourbeleid van 30 dagen. We zijn toegewijd aan uw volledige tevredenheid. In het onwaarschijnlijke geval van fabricagefouten, vervangen / repareren we de producten zonder kosten voor de klant.
Om een ​​artikel te retourneren, moet u ons een e-mail sturen en de reden aangeven. Wij zullen u dan verdere instructies geven.
Goederen moeten binnen 8 dagen na ontvangst worden geretourneerd - alle originele verpakkingen en labels. We zullen uw oorspronkelijke betaalmethode crediteren, exclusief 15% herbevoorradings- / verwerkingskosten en 10% retourkosten. Alle verzendkosten in verband met het retourneren van goederen zijn de verantwoordelijkheid van de consument.

v: Wat kan ik ervoor doen als ik het product wil ruilen?
A: Om een ​​product te ruilen, moet u ons een e-mail sturen en de reden aangeven. Wij zullen u dan verdere instructies geven. De goederen kunnen binnen 3 dagen na ontvangstdatum worden geruild, mits ongedragen en in originele staat met alle originele verpakkingen en labels. Zorg er bij het retourneren van een artikel voor dat uw naam, adres, telefoonnummer en instructies duidelijk worden vermeld. Alle verzendkosten in verband met het ruilen van goederen zijn de verantwoordelijkheid van de consument.
We raden u ten zeerste aan om een ​​traceerbare verzending te gebruiken, aangezien we niet verantwoordelijk zijn voor verloren pakketten. Voor buitenlandse bestellingen kan dit proces tot 18 dagen duren.

V: Hoe volg ik mijn bestelling?
A: De meeste bestellingen kunnen worden gevolgd door naar de EMS-website te gaan. Zodra u hier bestellingen heeft geplaatst, ontvangt u binnen 48 uur een e-mail met de orderbevestiging met het trackingnummer online. Neem contact met ons op via e-mail als u meer hulp nodig heeft bij het volgen.