Bezorginformatie

We controleren de goederen op kieskeurige kwaliteit voordat ze worden verzonden en geven een trackingnummer voor alle verzonden producten. In onze winkel is uw tevredenheid onze topprioriteit voor een langdurige zakelijke relatie tussen ons. We bieden een retourbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten. Er zijn een paar richtlijnen die moeten worden gevolgd om het retourneren / ruilen soepel te laten verlopen.

1. voordat u retourneert, e-mail ons eerst voor het retouradres, evenals een retourautorisatie zonder welke retourzendingen niet worden geaccepteerd. Lees eerst het volgende beleid:

A. Stuur ons een e-mail voor een terugbetaling of omruiling binnen 3 dagen na aankomst, vermeld een reden voor een retourzending en maak tegelijkertijd een foto voor onze referentie.

B. Controleer na ontvangst van het pakket uw bestelde artikel zorgvuldig. Als je een product van slechte kwaliteit hebt ontvangen of een verkeerd product anders dan het product dat je hebt besteld, neem dan foto's van het artikel en stuur het binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terug. U moet de producten in de originele verpakking naar ons terugsturen, waarna we een nieuw artikel naar u terugsturen of een terugbetaling voor u uitvoeren.

C. Als u het product wilt retourneren omdat u het niet wilt, houd er dan rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor uw rekening zijn. u moet de producten in de originele verpakking naar ons terugsturen en de producten mogen niet gebruikt zijn (probeer het uit). De oorspronkelijke verzendkosten worden niet gerestitueerd.

D. Het item is uw verantwoordelijkheid totdat het ons bereikt. Voor uw interesses raden we u aan uw pakket via een traceerbare methode terug te sturen.

E.De gekochte producten worden niet gerepareerd, vervangen of gratis geretourneerd als de kwaliteitsproblemen worden veroorzaakt door menselijke factoren of vermijdbare schade.

2.Als u het bestelde product wilt retourneren, voeg dan een briefje toe met de volgende informatie:

1) Bestelnummer

2) Productcode / productnaam

3) Details van de reden voor uw uitwisseling

4) Een terugbetaling of omruiling als oplossing

Restituties worden alleen op de oorspronkelijke manier van betaling bijgeschreven. Er worden 5% herbevoorradings- en administratiekosten in mindering gebracht op de terugbetaling. Het vervangende artikel wordt pas verzonden nadat het geretourneerde artikel is ontvangen. Nadat we uw retourpakket hebben ontvangen, nemen we contact met u op. Houd rekening met maximaal 15 werkdagen vanaf de datum waarop we uw retourzending hebben ontvangen om uw retourzending of omruiling te verwerken.